Gratis bezorging voor bestellingen boven € 20,00 (in België)

Restitutiebeleid

Leveringsvoorwaarden

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Behalve tijdens de voorverkoop.

Helaas wordt er niet geleverd in het weekend of op feestdagen.
Als we je bestelling niet binnen 2 werkdagen kunnen verwerken, nemen we per e-mail contact met je op en laten we je weten wanneer we de bestelling wel kunnen verwerken.

Verzendkosten

De verzendkosten voor je bestelling worden berekend en weergegeven wanneer je je bestelling plaatst. Verzendkosten zijn afhankelijk van je locatie.
We streven ernaar al onze producten binnen 2 werkdagen te leveren. Behalve tijdens de verkoopperiode.
Duurt het langer dan beloofd? We laten het je zo snel mogelijk weten.

Schade

Als je je pakket beschadigd hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via hello@impec.be. Zodra je contact met ons hebt opgenomen, zoeken we samen naar een oplossing. Bewaar het hele pakket en eventuele beschadigde goederen in geval van een klacht.

Respijtbeleid

Bij IMPEC willen we dat onze klanten tevreden zijn met onze producten. Daarom bieden we een 14-dagen retourbeleid.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als toen je het ontving, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Transportschade
Als je je pakket beschadigd hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via hello@impec.be. Zodra je contact met ons hebt opgenomen, zoeken we samen naar een oplossing. Bewaar het hele pakket en eventuele beschadigde goederen in geval van een klacht.

Verzending
Om je product te retourneren, stuur je een e-mail naar hello@impec.be.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de portokosten van de retourzending afgetrokken van je geld.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om het omgeruilde product te ontvangen variëren.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor een mogelijke terugkeer naar hello@impec.be.

Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Het zal dan worden goedgekeurd of niet. Als dit wordt goedgekeurd, wordt je geld automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt.

Uitgewisselde producten
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, het nieuwe artikel apart te kopen.

Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.